Klacht?
Hebt u een klacht? Wees gerust, wij lossen dit namelijk altijd op. U kunt ons mailen, bellen of u kunt natuurlijk gewoon even langs komen.
Wij zijn namelijk een ouderwetse fysieke winkel met ouderwets goede service.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Contact:
Postma en Postma
Laat 99
1811 EC Alkmaar
T: 072 5115426
info@deur-cilindersloten.nl
winkel@postmaenpostma.nl
www.postmaenpostma.nl
Geopend:
Maandag t/m vrijdag
09:00-18:00 uur
Donderdagavond
19:00-21:00 uur
Zaterdag
09:00-17:00 uur
KvK Alkmaar 37031580
BTW NL803614408B01
Verkeerde maat besteld?
Als u een verkeerde maat cilinder hebt besteld bel of mail ons dan even, we lossen het op.
Herroepingsrecht
Wilt u uw bestelling annuleren of retourneren? U heeft officieel recht om binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst bij ons een verzoek tot herroeping in te dienen. Wij willen u echter wel wijzen op artikel 10.6 van de algemene voorwaarden. Veel van de door ons geleverde artikelen vallen onder dit artikel, namelijk maatwerk. Denk hierbij aan gelijksluitend gemaakte cilinders of extra sleutels. Daarom kunnen wij in veel gevallen niet het volledige betaalde bedrag retourneren, als voorbeeld; als u voor u op maat gemaakte cilinders retourneerd dan betaald u voor het demonteren € 12,50 per cilinder plus de helft van de prijs van de het totaal aantal geleverde sleutels minus de standaard drie stuks, dit kan naar ons inzicht per geval verschillen maar eerdergenoemde is de richtlijn. Als u aanspraak op het heroepingsrecht wilt maken vragen wij u het onderstaande model naar uw situatie in te vullen en naar ons toe te sturen via e-mail. Retourzendingen zonder begeleidend schrijven worden niet in behandeling genomen.
Officieel Webshop-Keurmerk regelement
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Formulier voor herroeping
Aan:
Postma en Postma
Laat 99
1811 EC Alkmaar
info@deur-cilindersloten.nl
Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van
de volgende producten:
met ordernummer:
herroept/herroepen*
Ontvangen op d.d.:
Uw naam:
Uw adres:
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Als u bovenstaand formulier naar ons opstuurt kunt u binnen een werkdag antwoord verwachten.
Wij kunnen u dan vertellen in hoeverre uw bestelling wel of niet onder artikel 10.6 van de algemene voorwaarden valt.
De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening. Zend nooit een pakket retour zonder vooraf contact te maken.